woensdag 5 juni 2024

1000 volgers op YouTube! (en deze filmpjes zijn het meest bekeken)


Deze week ging de 1000ste volger mij volgen op YouTube!
Daarom leek het me leuk om hier een top 7 te plaatsen van de meest bekeken video's in 2024.

Wil je me ook op YouTube volgen?
Ga dan naar mijn YouTube kanaal en klik op abonneren.
Geef ook eens een duimpje omhoog, als je het een leuk filmpje vindt. Dan weet ik wat jullie leuk vinden en dan kan ik daar op inspelen.

Hier komt de top 7:

Op nummer 7 beginnen we met een feestelijke:

In dit filmpje laat ik zien hoe je de afbeeldingen uit het paperbook met de gebakjes 3D maakt.
Ik laat ook wat foefjes zien.
I
n dit blogbericht zie je de kaarten, die ik met het paperbook maakte.


Op nummer 6 staat een recente met een hele handig trucje:


In dit filmpje laat ik zien hoe je hertjes in een ronde sierrand stempelt.
Ook laat ik je een trucje zien met een dubbele stempeltool.
In dit blogbericht vind je de kaarten, die ik maakte.


Op nummer 5 staat een filmpje met mam:


Op de KreaDoe (najaar 2023) demonstreerde mam met stempels. Ik maakte daar een filmpje van.
Ben je op zoek naar materialen om te stempelen?
In dit blog vind je een overzicht met materialen.


Op nummer 4 staat een filmpje waarin ik stempelafdrukken inkleur:


In dit filmpje stempel en kleur ik 3 tafereeltjes met stempelafdrukken van varkentjes.
In dit filmpje zie je hoe ik er kaarten van maakte. En die kaarten zie je in dit blogbericht.


Op nummer 3 staat dit filmpje waarin ik aan het haken ben:


In dit filmpje laat ik je zien hoe je een muts en een sjaal kunt haken, die je op een kaart kunt gebruiken. In dit blogbericht vind je het patroon.
De knipvellen en de pakketten vind je hier in de webwinkel.


Op nummer 2 staat wederom een filmpje met mam:

Tijdens het KreaDoe Lentefestival kon je bij ons ook een workshop doen, waarbij we embossingfolders insmeerden met stempelink. Mam laat het in dit filmpje zien.
In dit blogbericht vind je de voorbeeldkaarten en de linken naar de gebruikte materialen.
En in dit blogbericht vind je ook nog leuke voorbeelden.


Op nummer 1 staat het oudste filmpje van deze hele top 7:


Deze demonstratie is opgenomen voor de online KreaDoe, die in mei 2021 werd georganiseerd.
Je ziet hoe je een achtergrond met een maan maakt bij silhouette stempels.
In dit blogbericht vind je de eindresultaten en de linken van de gebruikte materialen.

Wat is jouw lievelingsfilmpje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten