vrijdag 23 februari 2024

Kaarten met varkentjes en waxzegels (instagram live van 20 februari)


Een tijdje terug stempelde ik varkentjes.
Misschien heb je het filmpje wel op YouTube gezien.

Ik had er nog steeds geen kaarten mee gemaakt.
Dinsdag ging ik er kaarten mee maken.
Ik ging toen gelijk even live, zodat je mee kon kijken. Dat filmpje zie je hier.

Ik gebruikte ook embossingfolders van waxzegels voor deze kaarten.
Deze embossing folders zijn wat dikker.
Je gebruikt bij de cuttlebug de dikke A plaat en de C plaat. (Dus in plaats van 2 B platen, die je bij de gewone embossingfolder gebruikt, gebruik je nu 1 C plaat.)
Bevochtig je papier een beetje, zodat je papier niet gaat barsten. Gebruik daarvoor een verstuiver.




Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stempeltjes met varkentjes
- tekst stempel
- stempelinkt: zwart en groen
- aquarel karton
- Ecoline brushpennen:
bronsgroen (657), gele oker (227), magenta (337) en hemelsblauw (578)
- embossingfolders met waxzegels: bloemen & blaadjes en speciale gelegenheden
- sjabloon met blaadjes
- sponskwastje
- Papicolor karton: mosgroen (951) en korenblauw (965)
- groene stippen kaarten
- zwart / wit koord

Geen opmerkingen:

Een reactie posten