woensdag 21 februari 2024

Nieuwe papierpakketten voor gehaakte mutsjes (deel 5)


Onlangs maakte ik 3 pakketten met de knipvellen met de pinguïn en de sneeuwpop.
Die plaatjes van de pinguïn en de sneeuwpop kun je een gehaakt mutsje en een sjaaltje geven.
In de pakketten zitten
 die knipvellen. Met daarbij verschillende dessinvellen, die bij de voorbeelden op de verpakking passen.

De haakpatronen zitten ook in de verpakking.
Maar ook in dit YouTube filmpje leg ik uit hoe ik de mutsjes en sjaaltjes haak en plak.

Het haakkatoen en de pompoms zitten er niet bij, die zijn los verkrijgbaar. Ook het kaarten karton zit niet in de verpakking.


Inmiddels heb ik er nog 2 
pakketten mee samengesteld. Die pakketten zijn inmiddels leverbaar. Onlangs liet ik kaarten zien, die ik met het papierpakket met de blauwe en roze ijskristallen maakte.
Vandaag de kaarten, die ik met het papierpakket met de rode en groene stippenvellen maakte.

Ik liet al eerder de kaarten van de eerdere pakketten zien.
Hier zie je de kaarten van het pakket dat ik samenstelde bij het groene dessinvel met de sterren.
En hier liet ik kaarten zien van een pakket gebaseerd op het blauwe dessinvel met de sterren.
En hier 
de kaarten, die ik maakte met het pakket, waarin de vellen met blauw/rode ijskristallen zitten.




Ik gebruikte de volgende materialen:
papierpakket rood / groen
- haakkatoen: white 310, tomato 318, forest green 2150 en  khaki 2168 (als je van elke kleur een bolletje van 20 gram hebt, kun je alle 16 mutsjes en alle 16 sjaaltjes maken)
- haaknaald
witte pompoms
wit karton

Een overzicht van alle pakketten voor de gehaakte mutsjes, zie je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten