zaterdag 20 januari 2024

Nieuwe papierpakketten voor gehaakte mutsjes (deel 2)


Vandaag laat ik je weer wat kaarten zien met de knipvellen met de pinguïn en de sneeuwpop, die je een gehaakt mutsje en een sjaaltje kunt geven.

Ik heb daar nieuwe pakketten mee samengesteld.
Pakketten waarin de knipvellen van de pinguïn en de sneeuwpop zitten. Met daarbij verschillende dessinvellen, die bij de voorbeelden op de verpakking passen.

De haakpatronen zitten ook in de verpakking.
Maar ook in dit YouTube filmpje leg ik uit hoe ik de mutsjes en sjaaltjes haak en plak.

Het haakkatoen en de pompoms zitten er niet bij, die zijn los verkrijgbaar. Ook het kaarten karton zit niet in de verpakking.

Er staan er nu 5 op de planning en wellicht komen er wel meer.
Van 3 pakketten heb ik de voorbeelden op de verpakking al gemaakt. Die verpakkingen zijn deze week gedrukt en kwamen gisteren binnen. Volgende week gaan we die rapen. Ze zullen dan eind volgende week leverbaar zijn.
Voor de andere 2 pakketten heb ik de mutsjes al gehaakt, maar moet ik de voorbeelden en de verpakkingen nog maken. Die komen later.

De komende weken zal ik de verschillende pakketten elk in een blogbericht laten zien.
Vorige week liet ik kaarten zien van een pakket gebaseerd op het blauwe dessinvel met de sterren.
Vandaag de kaarten, die ik maakte met het pakket, waarin de vellen met ijskristallen zitten.






Ik gebruikte de volgende materialen:
- haakkatoen: white 310, tomato 318, blue 319 en navy 321.(als je van elke kleur een bolletje van 20 gram hebt, kun je alle 16 mutsjes en alle 16 sjaaltjes maken)
- witte pompoms

Geen opmerkingen:

Een reactie posten