zondag 28 januari 2024

De online cursus ‘Kaarten maken met bullet journaling stempels’ wordt uitgebreid

Een half jaar geleden ging mijn online cursus ‘Kaarten maken met bullet journaling stempels’ van start.

Omdat er inmiddels zoveel nieuwe cursisten bij gekomen zijn, wilde ik nieuwe lessen toevoegen aan deze cursus.

De eerste van die extra lessen heb ik er vandaag op gezet.
Daarbij gebruik ik stempels met feestvarkentjes. (Ik maak dan andere kaarten, dan op het filmpje dat ik onlangs op YouTube zette met die stempels.)

Wanneer er nieuwe materialen of technieken zijn, die leuk combineren met de bullet journal stempels, dan ga ik zo nu en dan lessen opnemen. Bij deze lessen komt er geen papierpakket, zoals bij de eerste 6 lessen. Omdat ik nu nog niet weet, wat ik bij de eerstvolgende lessen ga doen.

Volg je deze cursus al, dan heb je een mailtje gekregen over de extra lessen. (Eigenlijk heb je 2 keer de mail gehad. Ik dacht dat het niet goed verzonden was en stuurde de mail nogmaals.)

Heb je interesse om ook deze cursus te volgen?
Je kunt je hier voor deze cursus inschrijven.

Ben je nieuwsgierig hoe zo'n online cursus werkt, dan kun je de lessen van het introductie hoofdstuk en het basishoofdstuk gratis bekijken.
(Wanneer je de cursus aanschaft en inlogt, dan werkt de cursus nog gemakkelijker, omdat je dan gemakkelijker naar de volgende les kunt.)

De materialen, die ik gebruik bij deze cursus vind je hier in de webwinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten