vrijdag 26 januari 2024

Nieuwe papierpakketten voor gehaakte mutsjes (deel 3)


De knipvellen met de pinguïn en de sneeuwpop, die je een gehaakt mutsje en een sjaaltje kunt geven, zijn er al een paar jaar.

Ik heb daar nu nieuwe pakketten mee samengesteld.
Pakketten waarin de knipvellen van de pinguïn en de sneeuwpop zitten. Met daarbij verschillende dessinvellen, die bij de voorbeelden op de verpakking passen.

De haakpatronen zitten ook in de verpakking.
Maar ook in dit YouTube filmpje leg ik uit hoe ik de mutsjes en sjaaltjes haak en plak.

Het haakkatoen en de pompoms zitten er niet bij, die zijn los verkrijgbaar. Ook het kaarten karton zit niet in de verpakking.

Er staan er nu 5 op de planning en wellicht komen er wel meer.

Van 3 pakketten heb ik de voorbeelden op de verpakking al gemaakt. Die verpakkingen zijn inmiddels gedrukt. Van elk van die pakketten hebben we een stapeltje geraapt. Die 3 pakketten zijn nu leverbaar.
Voor de andere 2 pakketten heb ik de mutsjes al gehaakt, maar moet ik de voorbeelden en de verpakkingen nog maken.

Ik laat deze periode de verschillende pakketten elk in een blogbericht zien.
Vandaag het pakket dat ik samenstelde bij het groene dessinvel met de sterren.

Twee weken terug liet ik kaarten zien van een pakket gebaseerd op het blauwe dessinvel met de sterren.





Ik gebruikte de volgende materialen:
- papierpakket groen / bruin
- haakkatoen: white 310, coffee 385, khaki 2168 en curry 2211 (als je van elke kleur een bolletje van 20 gram hebt, kun je alle 16 mutsjes en alle 16 sjaaltjes maken)
- witte pompoms
- wit karton
- kraft karton

1 opmerking: