vrijdag 12 januari 2024

Sjabloneren van achtergrondjes (instagram live van 11 januari)


Donderdag was ik live op Instagram.
Tijdens deze live sjabloneerde ik achtergrondjes voor kaarten en ik kleurde een mandje met stempelinkt.

De live kun je terugkijken op Instagram en op YouTube.

Nadat ik live was gegaan, maakte ik er kaarten van, waarbij ik het gesjabloneerde combineerde met de knipvellen uit het jubileum pakket van deze maand. Die zie je in dit blogbericht.





Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine knipvellen: clown*, appels* en klaprozen*
- Marjoleine stippenvellen: rood*, groen* en blauw*
- Marjoleine tekstvel: groen*
- wit aquarel karton (waar op gesjabloneerd is)
- Papicolor karton: hagelwit (930) (hier zijn de kaarten van gemaakt)
- stans van een mandje
- sjablonen: hartjes, gras
- groene stempelinkt
- sponskwastje

De artikelen met een * koop je nu voordelig in een jubileumpakketje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten