zaterdag 29 mei 2021

Demonstratie silhouet stempelen tijdens online KreaDoe


Wat was het gisteren gezellig tijdens de online KreaDoe!
Het was gezellig in de lobby. En ook in de chat van de workshop kreeg ik leuke reacties. Ik heb weer wat handige tips over kunnen brengen.
Ik ben zo benieuwd naar de kaarten, die jullie gemaakt hebben tijdens de workshop. Willen jullie ze delen op instagram of facebook? Met: #kreadoeonline

In onze digitale stand tref je deze ochtend een demonstratie aan met silhouette stempels.
Deze kaarten maakte ik voor en tijdens die demonstratie.




Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:

- silhouette stempels: fietser, vogels, boom, kindjes op schommel
- stempel met blaadjes
- zwarte stempelinkt
- distressinkt: set met 4 tinten
- basismateriaal voor het stempelen: aquarel karton, maskeer papier, stempeltool, sponskwastje en sponsjes, waterpenseel, roze tape
- Papicolor karton: paars (946), zeegroen (917) en ravenzwart (901)
- cirkel stans
- koord: zwart / wit
- zwarte pen

P.S. Er zijn ook wat silhouet stempels in de aanbieding. Je vindt alle silhouet stempels hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten