zondag 30 mei 2021

Strandtafereeltjes maken tijdens demonstratie KreaDoe

 
Het is vandaag al weer de laatste dag van de online KreaDoe. En wat was het weer gezellig!
Ik kreeg leuke reacties, tijdens mijn workshop.
Maar ook mijn demonstraties in de digitale stand waren een leuke aanvulling.
Als laatste demonstratie liet ik strandtafereeltjes op kaarten zien.
Je ziet ze hier op mijn blog.


Voor deze kaarten gebruikte ik o.a.:

- stans met strandtafereeltjes
- slimline stans
- easy connecttape
- stippenpapier: lichtblauw en donkerblauw
- Papicolor karton: babyblauw (956), marineblauw (969), donkergrijs (971), vanille (963), rood (918) en hagelwit (930)
- witte gelpen
- ecoline brushpen: koudgrijs licht (738)
- koord

Tijdens de demonstratie vertelde ik ook over het sjabloon voor een lange envelop voor slimline kaarten. Die vind je hier in de webwinkel.
En de aanbieding met de vellen scrappapier, vindt je hier in de webwinkel.


Om een schaduwkant aan de meerpaal te maken, heb ik de zijkant van de meerpaal een iets donkerdere tint gegeven door er met grijze ecoline brushpen overheen te gaan.

En hoe je een koordje om je kaart strikt, zie je hier.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten