dinsdag 4 juni 2024

Zwart-witte kaarten met postzegels (Instagram live van 2 juni)


Eergisteren 
ging ik live met de postzegel stansen. Die combineerde ik met de vellen uit het zwart-witte
jubileumpakketje.
Ik gebruikte eerst de hele postzegel-stans.
Later liet ik ook nog zien dat je de postzegels ook los kunt gebruiken.

Je kunt de live terugkijken op Instagram en op YouTube.
De kaarten, die ik maakte zie je in dit blogbericht.





Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- postzegelstansen: rechthoekig en slimline
- Marjoleine knipvellen: grijze kat *, grijze roos *, trouwauto *
- Marjoleine stippenvellen: groen *, zwart *, blauw
- Marjoleine tekstvel: groen en blauw

De artikelen met een * koop je nu voordelig in een jubileumpakketje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten