zaterdag 8 juni 2024

Geslaagd kaarten met postzegels (instagram live van 7 juni)


Gisteren was ik live op instagram.
Ik ging geslaagd kaarten maken, waarbij ik de stans van de postzegels en het knipvel van de uilen gebruikte.
Ook maakte ik waxzegels met een embossingfolder.

Je kunt de live terugkijken hier op Instagram  en hier op YouTube.

Wist je dat er ook een pakket met de uilenvellen is?
In verhouding is zo'n pakket goedkoper dan de vellen los kopen.


Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- postzegelstans: rechthoekig
- stans met postzegelrand
- embossingfolder voor waxzegels
- papier voor waxzegels
- Marjoleine knipvel: uil *
- Marjoleine stippenvellen: blauw * en lichtbruin *
- Marjoleine tekstvel: geslaagd *
- wit karton
- koord

* Deze vellen zitten in een pakket.

1 opmerking:

  1. Hallo Marjolein, waarom gebruik je tape en lijm om iets op te plakken.

    BeantwoordenVerwijderen