woensdag 11 januari 2023

Nog een kaart met een gieter en producten uit de adventskalender

 
Je hebt het vast wel gezien, dat ik in december diverse keren live was om kaarten te maken met de producten uit de adventskalender van Marianne Design.

Heb jij ook die adventskalender van Marianne Design?
Dan heb ik hier nog wat inspiratie voor je. Ik maakte namelijk ook nog deze kaart met een gieter. Deze kaart is geïnspireerd op een kaart, die ik tijdens één van de lives met de adventskalender maakte.

De gieter op de kaart, heb ik gemaakt met behulp van een patroontje.
Dat patroontje kun je hier aanvragen
. Dat wordt je dan automatisch gemaild. 


Voor deze kaart gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- adventskalender (inmiddels uitverkocht)
- Papicolor karton: marineblauw (969) en mosgroen (951)
-
kraftkarton
- aquarelkarton
- Paperbook wolken
- Marjoleine kaarten: lichtblauw
-
Ecoline brushpennen: gele oker (227)
 
Ben je nieuwsgierig wat ik allemaal nog meer maakte met de producten uit de adventskalender?
In dit blogbericht zie je kaarten met sneeuwpoppen.
In dit blogbericht zie je nog meer kerstkaarten.
In dit blogbericht zie je kaarten met vlinders.
En in dit blogbericht zie je kaarten met lieveheersbeestjes. In dat blogbericht vind je ook de kaart met de gieter, waarop deze kaart is geïnspireerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten