donderdag 29 december 2022

Kaarten met lieveheersbeestjes met producten uit de adventskalender

 
Dinsdag was ik live op instagram om kaarten te maken met producten uit de adventskalender van Marianne Design. Met producten uit de laatste vakjes, vakje 22, 23 en 24.
Ik maakte 3 kaarten met lieveheersbeestjes.

De live kun je terug kijken op instagram en op YouTube.
Daar vind je ook de filmpjes met de dagelijkse opdrachten.



De gieter op de kaart hierboven, heb ik gemaakt met behulp van een patroontje.
Dat patroontje kun je hier aanvragen
. Dat wordt je dan automatisch gemaild.

Wil je nog meer kaarten zien, die ik met de producten uit de adventskalender maakte?
In dit blogbericht zie je kaarten met sneeuwpoppen.
In dit blogbericht zie je nog meer kerstkaarten.
En in dit blogbericht zie je kaarten met vlinders.

Bij de adventskalender heb ik extra papier kado gedaan, om mee te kunnen doen met de lives.
Wil je nog wat daarvan bestellen?
Hier is een lijstje van de materialen, die in dat pakket zitten:
- Papicolor karton: marineblauw (969), rood (918) en mosgroen (951)
-
kraftkarton
- aquarelkarton
- Paperbook wolken
- Marjoleine kaarten: sterretjes, okergeel, rood, lichtblauw en groen
- Marjoleine vellen: groene dot, oudgroene dot, bruine dot en sterretjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten