zondag 18 december 2022

Nog meer kerstkaarten met producten uit de adventskalender


Vorige week donderdag was ik al live op instagram om kaarten te maken met de producten uit de adventskalender van Marianne Design. Met de producten uit de eerste 8 vakjes. Een paar kaarten plaatste ik al eerder op mijn blog.

Inmiddels maakte ik ook de kaarten met de rendieren af. Ze kregen nog een pompon als neusje uit vakje 15.

Die kaarten zie je hieronder.



De kaart hiernaast is een variatie op die hierboven. De kleur van het sterretje is anders.

En afgelopen vrijdag was ik live op instagram om kaarten te maken met de producten uit vakjes 9 t/m 16. Die live kun je hier terug kijken op instagram en hier op YouTube.
Hieronder zie je de kaarten, die ik toen maakte.


Ook hiernaast zie je weer een variant met een andere kleur sterretjes.


In het 16e vakje van de adventskalender zaten sjabloontjes. Daarmee maakte ik de groene stipjes op de kaart.

Bij de kaart, die ik al eerder maakte ter voorbereiding, heb ik het niet gesjabloneerd, daar heb ik het geëmbost, waardoor je reliëf krijgt. Dat is alleen niet zo goed te zien op de foto.
Die kaart maakte ik liggend, daardoor is dat ook weer een variatie op de staande kaart, die ik tijdens de live maakte.
Kaart met geëmboste achtergrond




Ook bij deze kaart zie je wat variaties. Het groene dessinpapier is anders en bij de ene kaart zijn de sterren aan de binnenkant open en bij de andere zijn ze dicht.

Woensdag 21 december ben ik weer live op instagram om kaarten te maken met de producten uit vakje 17 t/m 21 uit de adventskalender. Dat is om 20.00 uur. Als je de dagelijkse opdrachten doet, kun je live mee doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten