zondag 29 januari 2023

Kaarten zonder gnoompjes, maar wel gemaakt met gnoompjes stempels


Een paar weken geleden stempelde ik gnoompjes tijdens een live op instagram.
Later maakte ik daar kaarten mee.
Je ziet het in dit blogbericht.

Met die stempels maakte ik ook de kaarten, die je hier ziet.
Maar ik gebruikte uit de stempelsets niet de stempels van de gnoompjes, maar de andere stempels.
Die met het klavertje en het bloemetje.

Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stempel en stans van een bloem
- stempel en stans van een klavertje vier
- Marjoleine stippenvel: red dot en blue dot 5
- Marjoleine tekstvel: blauw en groen
- aquarel karton
- Ecoline brushpennen: gele oker (227), bronsgroen (657) en indigo (533)
- Papicolor karton: ravenzwart (901) en rood (918)

De stans van het lieveheersbeestje komt uit de adventskalender.
Heb je geen adventskalender dan kun je deze stans of deze wat kleinere stans gebruiken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten