vrijdag 6 januari 2023

3 kaarten met gnoompjes bij paddenstoelen (instagram live van 5 januari)

 
Gisteravond was ik live op instagram.

Ik stempelde gnoompjes en kleurde die in.
De live kun je terug kijken op instagram en op YouTube.

Na de live maakte ik kaarten van de gnoompjes. Die gnoompjes combineerde ik met plaatjes van paddenstoelen.


 

Voor deze kaarten gebruikte ik de volgende materialen:
- stempel en stans van een gnoom met een kruiwagen
- stempel en stans van een gnoom met een bloem
- stempel en stans van een gnoom met een klavertje vier
- Marjoleine knipvel met paddenstoelen
- Marjoleine stippenvel: old green dot 2
- Marjoleine stippenkaart: blue dot 5
- Marjoleine tekstvel: blauw
- aquarel karton
- Ecoline brushpennen: scharlaken (334), donker oranje (237), gele oker (227), bronsgroen (657) en indigo (533)




Op donderdag 12 januari ga ik weer live op instagram kaarten maken. Dat is om 20.00 uur.
Kijk je dan ook mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten