vrijdag 13 januari 2023

Kaarten met boerderijdieren voor een hek (instagram live van 12 januari)


Gisteravond was ik live op instagram.
Ik ging met nieuwe stansen van Leane Creatief aan de slag. Daarmee maakte ik een kaart met schaapjes voor een hek en een kaart met een paard voor het hek.

Je kunt het hier terugkijken op instagram en hier op YouTube.
Nadat ik live was geweest maakte ik de randjes van het paard bruin met stempelinkt. En ik maakte de kaarten nog af met bloemetjes, een strikje en tekst-strookjes.



Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stans hek
- stans schapen
- stans paard
- Marjoleine stippenkaarten: old green dot 2*
- Marjoleine tekstvellen: groen*
- Papicolor karton: mosgroen (951)* en ravenzwart (901)*
- watercolour karton*
- kraft karton*
- Ecoline brushpennen: gele oker (227), bronsgroen (657), sepia donker (440), hemelsblauw (551) en indigo (533)
- sponskwastje
- bruine stempel inkt

Ik maakte ook een aanbieding van de producten waar een sterretje bij staat.
Die vind je hier in de webwinkel. Deze aanbieding is geldig t/m 22 januari.

Op donderdag 19 januari ga ik weer live op instagram kaarten maken. Dat is om 20.00 uur.
Kijk je dan ook mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten