vrijdag 27 januari 2023

Nieuwe boek komt er aan

Je hebt het misschien al voorbij zien komen op social media of in mijn nieuwsbrief. Ik ben de afgelopen maanden bezig geweest met een nieuw boek!

Misschien vind je het een verrassing, omdat mijn laatste boek jaren geleden uitkwam.
Zo verrast was ik ook, toen ik de vraag kreeg of ik wat voelde voor een basisboek over wenskaarten maken.

Inmiddels zijn we maanden verder. Er is overlegd, gebrainstormd, een paar nieuwe vellen ontworpen en kaarten gemaakt.
Halverwege november gingen die kaarten op de foto. Daarna schreef ik de tekst. De vormgeefster maakte er één geheel van. Inmiddels heb ik een paar keer een proef gekregen om te controleren en aan te vullen. Deze week de laatste, zodat het volgende week naar de drukker kan.

Het is een basisboek. Ideaal als je net met kaarten maken begint. Maar er staat ook veel inspiratie in voor wat meer ervaren kaartenmaaksters.


Ben je nieuwsgierig naar mijn nieuwe boek? Je moet dus nog even geduld hebben.
Maar ik kan je al wel verklappen dat er 45 kaarten in het boek beschreven worden. Daarbij gebruik ik allerlei technieken. Hieronder zie je de inhoudsopgave, zodat je een idee krijgt wat er in het boek staat.

Als je op zoek bent naar de materialen en gereedschappen, die ik in het boek gebruikt heb, dan kun je ze hier in mijn webwinkel makkelijk terug vinden.

Er is ook een pakket waar al het karton, knipvellen en stippenvellen in zitten om alle kaarten uit het boek te kunnen maken.

Het boek wordt halverwege maart verwacht. De nieuwe knipvellen begin maart.
Wanneer je bij je boek nog andere materialen bestelt, wordt de hele bestelling verzonden, als het compleet is. Wil je sommige producten al eerder in huis hebben, bestel het dan apart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten