zondag 5 december 2021

Dag 5 van de adventskalender van Marianne Design

 

In het 5e vakje van de de adventskalender van Marianne Design zit een stansje van een vlinder. De vleugeltjes van de vlinder zijn heel gedetailleerd.

Ik maakte er een klein kaartje mee.

Eerst tekende ik de buitenkant van de stans met potlood af op aquarel karton.


Daarna kleurde ik dat vlak in met ecoline (522).
Die ecoline deed ik eerst op een stukje plastic. Met een nat penseel nam ik de kleur op.
De randjes en het lijfje maakte ik wat donkerder.
Ik liet het drogen en ondertussen maakte ik spatten op aquarel karton.


Het gespatte karton plakte ik, toen het droog was, op één van mijn nieuwe kaarten.
Die kaart had ik kleiner gesneden tot een kaartje van 10 x 10 cm.
De vlinder plakte ik er met foamtape op, zodat het naar voren komt.

1 opmerking:

  1. Prachtige vlindermal, en een mooie manier om hem jou kleur te geven.
    Mooie kaart.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen