donderdag 23 december 2021

Dag 18 van de adventskalender van Marianne Design



In het 18e vakje van de adventskalender van Marianne Design zit een stansje van een huisje.
Ik stanste het uit het nieuwe paperbloc van Marleen van der Most (uit de januari collectie van Marianne Design). In plaats van het te embossen tekende ik de lijnen met behulp van de stans.

Ik gebruikte ook het tekstwolkje van het 20e vakje, als ondergrond voor het huisje.
Ik heb van het tekstwolkje het puntje afgesneden, zodat ik een ovaal kreeg. Dat deed ik door de mal te draaien en nogmaals te stansen.

Ook gebruikte ik weer die leuke hartjes van het vogelhuisje van vakje 11.
Ik plakte het op een kraft kaart van 9 x 12,5 cm.
De teksten zijn stickertjes, die in het paperbloc zitten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten