zaterdag 4 december 2021

Dag 4 van de adventskalender van Marianne Design

 

Vandaag is het de 4e dag van de adventskalender van Marianne Design. En in het vierde vakje zit een stempel met een stans van een sneeuwpopje.

Ik stempelde de sneeuwpop met blauwe inkt op aquarel karton.
Ik stanste de afbeelding en kleurde die met ecoline (522).
Op het achtergrondje stempelde ik wat ijskristallen van het eerste vakje van de adventskalender. Ook maakte ik er wat spetters op. Ik strikte een belletje (van vakje 3 van de adventskalender) om het kader.


Misschien heb je wel in mijn nieuwsbrief gelezen dat ik nieuwe kaarten heb. Van een paar van mijn dessins.
Die nieuwe kaarten zijn 14,8 x 14,8 cm. Je kunt er dus ook een rechthoekige kaart van maken. Dat heb ik ook hier gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten