woensdag 29 december 2021

Dag 24 van de adventskalender van Marianne Design

 
Het 24e vakje is het laatste vakje van de adventskalender van Marianne Design. Er zit een postzegel stans in. Die is leuk te combineren met de stans van de lakzegel uit het 16e vakje van de adventskalender.

Ik maakte er deze kaart mee, waarbij ik mijn post-vel gebruikte en één van mijn nieuwe kaarten

Op een stukje kraftkarton spetterde ik met witte waterverf en tekende ik streepjes met witte gelpen.


Wat een leuke adventskalender was het! Het ene ontwerp sprak me meer aan, dan het andere. Maar als je er dan kaarten mee gaat maken, zie je vaak pas de mogelijkheden.
Ik zal sommige producten vast nog wel eens gebruiken. Je ziet ze vanzelf weer eens voorbij komen.

6 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje heb je gemaakt, mooi !
    Fijne eindejaarswissel,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zoals jij iedere keer weer een leuke kaart maakt.
    Een fijne jaarwisseling en een goed 2022.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marleen, wat een leuk idee van jou om een leuk kaartje te maken met de verrassingen uit de adventkalender. Hierbij wil ik jou een fijne jaarwisseling wensen en ik wens jou een succesvol 2022 met veel liefde, gezondheid en knutselplezier. Lieve groet, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, al die kaartjes met de producten uit de adventskalender, Marjolein! Bedankt voor de inspiratie.
    Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar, hopelijk op beurzen :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dankjewel voor de prachtige ideeën met de producten uit de adventskalender. Het zijn echt mooie kaarten geworden.

    BeantwoordenVerwijderen