dinsdag 14 december 2021

Dag 13 èn 14 van de adventskalender van Marianne Design


Vandaag laat ik 2 kaarten zien waarbij ik de producten uit het 13e en 14e vakje van de adventskalender van Marianne Design gecombineerd heb.

In het 13e vakje zit een stempel en een stans van een blaadje. En in het 14e vakje zit een stans van een takje met besjes.
Die kun je natuurlijk heel goed met elkaar combineren.


Ik stempelde met sepia inkt blaadjes op kraft karton en stanste ze uit. Toen maakte ik de rand ook bruin met stempelinkt en een sponskwastje.

De takjes stanste ik ook uit kraft karton.
De takjes (niet de besjes) kleurde ik een beetje met bruine stempelinkt en een sponskwastje.
Ik kleurde de besjes met witte waterverf en wat accenten met witte gelpen. Ik tekende er ook nog zwarte 'kruisjes' op.

Ik maakte met de witte waterverf spatten op de kraft kaarten en liet dat goed drogen.
Ik plakte stukjes paarsblauw stippenpapier op de kaarten.
En ik stempelde er ook nog een tekst op.
Vervolgens plakte ik er plaatjes met uilen op (die zaten in vakje 10). Daarna plakte ik de blaadjes en de takjes op.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten