zaterdag 5 februari 2022

5 kaarten met gestanste tekst en rozen (instagram live van 3 februari)


Afgelopen donderdag gaf ik live op instagram een demonstratie met tekst stansen, waaronder een pop-up stans.
In dit blogbericht zie je de kaarten, die ik tijdens de demonstratie maakte. En de kaarten die ik voor en na de demonstratie maakte met dezelfde materialen.

Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- pop-up stans met de tekst 'van harte'
- stans met de tekst 'liefs'
- knipvel met rode rozen
- knipvel met creme rozen
- groene kaart met stipjes
- Papicolor karton: vanille (963) en kerstrood (943)

Je kunt deze demonstratie terug kijken op instagram.
En wil je de volgende live demonstratie niet missen, zet dan donderdagavond 10 februari in je agenda. Dan ga ik om 20.00 uur weer live.



Bij de kaart hierboven gebruikte ik de pop-up stans, zoals die bedoeld is, met de tekst in de vouw van de kaart.
Maar je hoeft die stans niet per se in de vouw te doen.
Bij de kaart hieronder heb ik de tekst aan de onderkant van de kaart gedaan.


Ook gebruikte ik tijdens de demonstratie nog een nieuwe tekst stans van Marianne Design.
In de verpakking zit niet alleen de tekststans, maar ook een stans, die wat ruimer is. Hierdoor krijg je een randje om de tekst.
De stans van het kleine hartje zit ook in de verpakking van 'liefs'.
Er is ook nog zo'n stans met de tekst 'van harte'.




2 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaarten Marjolein.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Marjolein
    Groetjes en nog een fijne avond
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen