zaterdag 26 februari 2022

Kaarten met gestanste konijntjes (instagram live van 24 februari)


Afgelopen donderdag ging ik live op instagram. Ik maakte kaartjes met konijntjes. In dit blogbericht zie je de kaarten, die ik maakte tijdens de live demonstratie. En ook nog een paar extra.

Heb je de demonstratie gemist? Je kunt het hier terug kijken.


Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stans met 4 konijntjes
- stans kleine hartjes (rand)
- stans met vogelhuisje
- stans met cirkeltekst 'veel liefs'
- stans en stempel met kleine labeltjes en teksten
- roze kaarten
- blauwe kaarten
- wit karton
- kraft karton
- zwart Papicolor karton (901)
- witte waterverf
- bruine en zwarte stempelinkt
- zwarte fineliner (micron of staedtler)
- sponskwastje






Nadat ik de kaarten met de konijntjes gemaakt had, maakte ik ook nog een kaart met een vogelhuisje. In dezelfde stijl.


Op donderdag 3 maart om 20.00 uur ga ik weer een demonstratie op mijn instagram account geven. Dan maak ik weer wat anders.
Kijk je mee?

3 opmerkingen:

  1. Dat zijn hele lieve kaarten geworden, fijntjes met die zachte kleurtjes en lieve konijntjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een TE lieve konijntjes op je mooie kaarten Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Marjolein. Ik ben ook gelijk volger van je geworden.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen