dinsdag 15 februari 2022

Deze 2 kaarten maakte ik tijdens de demonstratie (instagram live van 10 februari)


Vorige week donderdag ging ik live op instagram.
Ik gaf een demonstratie met mijn nieuwe knipvellen.
Deze 2 kaarten maakte ik toen.
Die demonstratie kun je terugkijken op instagram.

Ik gebruikte een knipvel met een beer in zwembroek en een knipvel met een beer in badpak. Daarbij gebruikte ik bijpassende kaarten.
Ook gebruikte ik stukjes koord. Dat koord plakte ik vast met tacky glue.

Ik heb ook een handig pakket waar knipvellen, stippenvellen, kaarten, enveloppen, koord en foamtape in zitten.


Op donderdag 17 februari om 20.00 uur ga ik weer proberen om een demonstratie op mijn instagram account te geven. Maar vanwege onze deelname aan de Knotsgekke Kaartendagen weet ik nu nog niet zeker of dit gaat lukken. Ik maak dan weer iets anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten