dinsdag 22 februari 2022

Kaarten met gestempelde taartjes en bakmaterialen (instagram live van 17 februari)


Vorige week stond ik op de Knotsgekke Hobby- en Kaartendagen in Den Bosch. Vanuit de B & B waar we logeerden, deed ik weer een live demonstratie op instagram. Ik ging stempelen met stempels met taartjes en bakmaterialen. Ik liet zien hoe je met maskeertape werkt en hoe je de afbeeldingen in kunt kleuren.
Tijdens de demonstratie maakte ik 1 kaart, waar ik later nog een paar gestanste bloemetjes op plakte. Toen we de volgende dag eerder in de B & B waren, omdat de beurs vanwege de storm eerder sloot, maakte ik nog een paar kaartjes.
De demonstratie kun je terugkijken op instagram.


Ik stempelde op kleine kaartjes van aquarel karton.
Die kaartjes verwerkte ik op mijn kaarten met een kaartenrekje. (De klemmetjes komen van de beren knipvellen.)

De stempelafdrukken kleurde ik met ecoline brushpennen: sepia (440), rood violet (545), hemelsblauw (578) en gele oker (227).




De kaart hierboven versierde ik met gestanste hartjes. Die kleurde ik ook met de ecoline inkt.

 

 

 

 

 

En de kaart hieronder versierde ik ook weer met de kleine bloemetjes. Ook die kleurde ik met ecoline inkt.


En de kaart hierboven heeft een sierrand met hartjes.


Op donderdag 24 februari om 20.00 uur ga ik weer een demonstratie op mijn instagram account geven.

2 opmerkingen:

  1. Super leuk die taartjeskaartjes!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten met al dat lekkers erop maakte je Marjolein.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen