zaterdag 10 juni 2023

Paarse kaarten met getekende bloemetjes (instagram live van 8 juni)


Donderdagavond was ik live op Instagram.

Ik had al wat bloemetjes getekend volgens de beschrijving uit mijn nieuwe boek.
Die bloemetjes combineerde ik met een 3D knipvel.
Dat knipvel zit in het jubileum pakket van juni.

De live kun je terugkijken op Instagram en op YouTube.
 



Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine vellen: witte bloemen*
- Marjoleine vellen: purple dot 2* en old green dot 2*
- Marjoleine tekstvel: groen

Papicolor karton: sering (937)
- stempel met klemmetje
- watervaste pen
- aquarel karton
- Ecoline brushpennen: hemelsblauw (551) en magenta (337)


De artike
len met een * koop je nu voordelig in 
een jubileumpakketje.

Volgende keer ben ik live op instagram op donderdag 15 juni om 20.00 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten