zaterdag 3 juni 2023

Kaarten met een mozaïek cirkel (instagram live van 1 juni)


Donderdagavond was ik live op Instagram.

Ik stanste cirkel randjes uit verschillende kleuren karton. Daarmee maakte ik het begin van 3 mozaïek cirkels, door de kleurvlakken met elkaar uit te wisselen.
Die cirkels verwerkte ik vervolgens op kaarten.
Dat maakte ik na de live af.

Je kunt de live terug kijken op Instagram en op YouTube.




Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stans met cirkel rand
- Marjoleine vellen: paarse bloemen in een cirkel*, witte bloemen* en maan met sterren*
- Marjoleine vellen: purple dot 2*, purple dot 3* en old green dot 2*
- witte vierkante kaarten
- Papicolor karton: paars (946), sering (937) en hagelwit (930)

De artikelen met een * koop je nu voordelig in 
een jubileumpakketje.

Volgende keer ben ik live op instagram op donderdag 8 juni om 20.00 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten