vrijdag 23 juni 2023

Nieuwe jubileumpakketjes


Omdat mijn bedrijf 25 jaar bestaat, heb ik elke maand een nieuw jubileum pakketje.

In zo’n pakketje zitten bij elkaar passende knipvellen, achtergrond vellen en 1 of 2 kaarten.
Ze zijn een heel stuk voordeliger, dan als je alles los zou kopen.

De vellen uit dat pakketje gebruik ik die maand tijdens een aantal lives op Instagram.
Die lives kun je ook terugkijken op YouTube.

In mei was dat een pakketje met groene vellen. Inmiddels is dat pakketje bijna op.
Wil je die nog graag hebben, wees er dan snel bij. Ik verwacht dat dat pakketje na dit weekend op zal zijn.

Deze maand is het een pakketje met paarse vellen en volgende maand is het een pakketje met gele vellen.

En vanwege de Midzomerroute zijn de volgende 3 pakketten nu ook al verkrijgbaar. We hadden ze namelijk al klaar. En het scheelt portokosten voor degenen die naar de Midzomerroute komen.

Voor augustus is het een zomers pakketje. (In augustus ben ik minder vaak live.)
Voor september is het een pakketje met rode vellen.
Voor oktober is het een pakketje met winterse vellen. Te gebruiken voor kerstkaarten.

Alle pakketten vind je hier in de webwinkel. Verzamel ze allemaal!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten