zondag 18 juni 2023

Kaarten met wolk, maan en sterren (instagram live van 15 juni)

 
Donderdag was ik live op instagram.
Ik ging weer aan de slag met de vellen uit het 2e jubileumpakketje.
Deze keer met het knipvel van de maan.

Je kunt de live terugkijken op instagram of op YouTube.
Het patroon van de wolken stuur ik deze maand met de nieuwsbrief mee. Ben je nog niet aangemeld voor mijn nieuwsbrief, dan kun je dat hier doen.



Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine vellen: maan met sterren*
- Marjoleine stippen vellen: Den Haag*
- Marjoleine tekstvel: roze
- Papicolor karton: sering (937)
De artikelen met een * koop je nu voordelig in een jubileumpakketje.

Volgende keer ben ik live op instagram op
donderdag 29 juni om 20.00 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten