donderdag 29 juni 2023

Kaarten met stans uit de koopjeshoek (instagram live van 29 juni)

 
Vanavond ging ik live op instagram.
Ik koos een stansset uit de koopjeshoek en daarmee maakte ik kaarten, waarbij ik ook de vellen uit het jubileumpakketje van juni gebruikte.

Je kunt de live terugkijken op instagram en op YouTube.





 Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- slimline stans uit de koopjeshoek
- Marjoleine vellen: paarse bloemen in een cirkel*, witte bloemen* en maan met sterren*
- Marjoleine vellen: purple dot 2*, purple dot 3* en old green dot 2*
- wit aquarel karton
- Papicolor karton: mosgroen (951)
- kraft karton
- tekststempel 'de wereld is mooier met jou'


De artikelen met een * koop je nu voordelig in 
een jubileumpakketje
.

Volgende keer ben ik live op instagram op donderdag 6 juli om 20.00 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten