woensdag 23 maart 2022

Kaarten met lieveheersbeestjes en bijtjes (instagram live van 17 maart)


Donderdagavond ging ik live op instagram.
Helaas verbrak de verbinding, waardoor ik het eerste gedeelte niet kon opslaan. Toen ik weer verder ging, heb ik geprobeerd om zoveel mogelijk te vertellen, wat ik eerder al had gedaan.

Ik maakte kaarten met gestanste lieveheersbeestjes en bijtjes.
Die stansen waren namelijk een tijdje niet leverbaar. Maar ze waren weer binnen gekomen.
Ze zijn trouwens bijna weer op (vooral de bijtjes).
Als ze op zijn, heb ik ze pas weer halverwege / eind april, want dan wordt er weer een nieuwe zending verwacht.

Heb je de demonstratie gemist?
Je kunt het hier terug kijken op instagram of hier op YouTube.

Voor deze kaarten gebruikte ik de volgende materialen:
- stans bijtjes
- stans lieveheersbeestjes
- kaarten: groen en okergeel
- achtergrond vel
- Papicolor karton: ravenzwart (901), mosterdgeel (948), rood (918), hagelwit (930) en mosgroen (951)
- perkamentpapier
- koord
- stempel 'liefs'



Op donderdag 24 maart om 20.00 uur ga ik weer een demonstratie op mijn instagram account geven. Dan maak ik weer wat anders.
Kijk je mee?

3 opmerkingen: