zaterdag 12 maart 2022

Cursus 'slimline kaarten'


Begin dit jaar stond de cursus 'slimline kaarten maken' gepland. Die kon toen niet door gaan vanwege de corona maatregelen.
Ik heb weer nieuwe data gepland. Het duurt nog eventjes, omdat mijn agenda eerst nog vol staat met beurzen en de meivakantie van mijn kinderen.

Slimline kaarten zijn lange, smalle kaarten.
Je kunt er allerlei technieken bij gebruiken.
Tijdens deze cursus gaan we stempelen en stansen en maken daarmee diverse slimline kaarten.

Je kunt kiezen uit de volgende data:
   donderdag 19 mei 9.30-11.30 uur,
   dinsdag 24 mei 14.00-16.00 uur of
   donderdag 2 juni 19.30-21.30 uur

Je kunt
hier een plaatsje boeken.

Wil je liever op een andere datum, laat het me dan via de mail (mzweedcreatief@quicknet.nl) weten.
Bij voldoende cursisten op de reservelijst plan ik een nieuwe datum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten