zondag 27 maart 2022

3 verschillende beurzen, wat kun je bij ons verwachten?


Je hebt het vast al wel gelezen. We hebben straks in 10 dagen tijd 3 beurzen. Dat is best wel veel in een korte tijd. En omdat het allemaal verschillende beurzen zijn, wil ik je in dit blogbericht vertellen welke producten we naar elke beurs mee nemen. Zodat je niet mis grijpt. Of eventueel een bestelling kunt doen, zodat we het voor je mee kunnen brengen.

Allereerst hebben we 2 beurzen tegelijkertijd. Van vrijdag 1 t/m zondag 3 april staan we op het CreaWeekend in Rijswijk. En tegelijkertijd, op zaterdag 2 en zondag 3 april, staan we op het Stempelevent ArtSpecially in Nijkerk.

Naar ArtSpecially nemen we voornamelijk stempels mee. En gereedschappen en materialen, die bij het stempelen gebruikt worden, zoals stempelinkt, brushpennen, stempeltool e.d.
Mijn kaarten met de stipjes en de kaartenrekjes neem ik daar ook mee naar toe.
Mijn knipvellen gaan niet mee.

Omdat er dus al heel veel stempels mee gaan naar de stempelbeurs, zullen er niet zo heel veel mee gaan naar Rijswijk. Daar zul je dus weer meer stansen vinden. En uiteraard mijn knipvellen en mijn kaarten.
Omdat we met een kleinere auto naar Rijswijk gaan, moeten we even passen of er nog ruimte is voor de Funny haakpakketten.

Na die 2 beurzen voegen we alles samen en dat nemen we weer mee naar het KreaDoe Lentefestival. We gaan tussen de beurzen door nog wel producten bijbestellen, als dat op korte termijn kan en de producten op voorraad zijn bij de groothandel.

Wil je dat we iets voor je meebrengen naar één van de beurzen dan kun je dat bestellen in de webwinkel. Selecteer bij het bestellen de juiste beurs of vul het in bij de opmerkingen.
Liever niet via de mail of Facebook bestellen.

Bestel wel op tijd.
Voor het CreaWeekend en ArtSpecially graag uiterlijk maandag 28 maart bestellen.
Op dinsdag kan ik dan de bestellingen bij elkaar zoeken. Op woensdag wordt alles voor de beurzen ingepakt en klaar gezet om mee te nemen.
Voor KreaDoe graag uiterlijk maandag 4 april bestellen.

Koopjes: de meeste koopjes die in de webwinkel staan, gaan niet mee naar de beurzen. Je kunt ze wel via de webwinkel bestellen. Dan nemen we ze voor je mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten