dinsdag 5 april 2022

Kaarten met margrieten en gerbera's (instagram live van 31 maart)


Op 31 maart liet ik tijdens de live op instagram mijn nieuwe knipvellen zien. Knipvellen met margrieten en knipvellen met gerbera's.
Ik maakte daarmee 4 kaarten, waarbij ik ook tekststansen gebruikte.
 

Heb je de demonstratie gemist?
Je kunt het hier terug kijken op instagram of hier op YouTube.


Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine vellen: margriet, gerbera, blue dot 5, pink dot 2
- Marjoleine's kaarten: oker stippen, blauwe stippen (5) met kaartenrekje, groene stippen, roze stippen
- Papicolor karton: mosgroen (951), mosterdgeel (948)
- wit karton
- stans teksten
- stans hartjes
- stans bloemenrandje

 


Aanstaande donderdag geef ik geen live demonstratie op instagram. We zijn dan namelijk de KreaDoe aan het opbouwen. Die is van vrijdag 8 t/m zondag 10 april.

Op donderdag 15 april om 20.00 uur ga ik wel weer een demonstratie op mijn instagram account geven. Dan maak ik weer wat anders.
Kijk je mee?

2 opmerkingen: