vrijdag 28 mei 2021

Geslaagd kaart maken tijdens demonstratie KreaDoe online

 

Vanmiddag om kwart voor 4 begint het programma van KreaDoe online. In de lobby wordt je dan ontvangen door pianist Lodewijk en presentator Hans. Zij wisselen gesprekken met creatieven af met muziek. Tegelijkertijd zijn er allerlei workshops.
Mijn workshop begint om 18.35. Ik ga dan transparante kaarten maken.
Tijdens de workshop kun je chatten (dat is in de workshopruimte), maar ook na de workshop kun je met mij chatten. Dan vind je me in mijn digitale stand.

Maar je kunt buiten het programma ook terecht op de site en dan kun je de digitale stands bekijken.
Daarin laat ik verschillende demonstraties zien. Vandaag zie je hoe ik zo'n geslaagd kaart maak. Ik laat je in het filmpje ook wat foefjes zien.




Voor deze kaarten gebruikte ik de volgende materialen:
- knipvellen pinguïn, hoofddeksels (ook verkrijgbaar in een voordeel pakket)
- rood dessinvel met stippen
- vierkante kaarten: wit en kraft
- koord: zwart / wit
- zwart Papicolor karton
- easy connect tape
- stansen: van harte en gefeliciteerd
- pennen: witte gelpen, zwarte watervaste pen
- liniaal met blokjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten