donderdag 13 mei 2021

De kaarten van de 3e les van de online stempelcursus


Vrijdag zette ik de 3e les van mijn stempelcursus online. In die les werkten we met witte waterverf en witte gelpen.

De kaarten, die ik met deze techniek maakte, zie je in dit blogbericht.

Ik maakte 2 kaarten met mosgroen karton en groen stippenpapier en 2 kaarten met kraftkarton en lichtblauw stippenpapier

Het ronde kader, bij de kaart hierboven, tekende ik uit de losse hand.


Wil je ook mee doen met deze gratis cursus?
Dat kan nog steeds, want de lessen zijn niet live en kun je in je eigen tempo volgen op facebook en/of YouTube.

Je kunt je hier aanmelden voor de bijbehorende mail.
En in de webwinkel vindt je meer informatie over de materialen, die ik tijdens de cursus gebruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten