zondag 2 mei 2021

De kaarten van de 2e les van de online stempel cursus


Afgelopen vrijdag was de 2e les van mijn online stempel cursus.
Ik liet in die les zien hoe je stempels half achter elkaar kunt stempelen, door gebruik te maken van maskeertape.

Tijdens de les liet ik stap voor stap zien, hoe ik de tafereeltjes maakte, die je hieronder ziet.
Ik liet ook zien hoe ik de afbeeldingen inkleurde.

In dit blogbericht zie je de kaarten, die ik daarmee maakte.
In het filmpje kun je zien hoe ik het koord om de kaart heen strikte.



Ik versierde de kaarten met wat strass steentjes.


Wil je ook mee doen met deze gratis cursus?
Dat kan nog steeds, want de lessen zijn niet live en kun je in je eigen tempo volgen op facebook en/of YouTube.

Je kunt je hier aanmelden voor de bijbehorende mail.
En in de webwinkel vindt je meer informatie over de materialen, die ik tijdens de cursus gebruik.

1 opmerking:

  1. Erg leuk Marjoleineen handig hoe je het strikje met label maakt.

    BeantwoordenVerwijderen