donderdag 27 mei 2021

Demonstraties tijdens KreaDoe

 

In mijn vorige blogbericht vertelde ik al over de online KreaDoe.
Daarin vertelde ik over onze digitale stand. Hierboven zie je een screenshot van een stukje van onze stand. Aan de bovenkant kan ik een filmpje tonen. Die filmpjes ga ik tijdens de KreaDoe wisselen, zodat ik steeds een andere demonstratie kan laten zien.

In dit blogbericht wil ik je graag een overzicht geven van de tijden waarop ik van plan ben om die demonstraties te laten zien. Dit is nog even onder voorbehoud.
Het lijkt mij handig om de demonstraties buiten het programma van KreaDoe te doen, zodat je daar niks van hoeft te missen. Daarom zet ik de filmpjes 2 uur voordat het programma begint en 2 uur nadat het programma eindigt op die plek in mijn digitale stand. Het filmpje wordt dan in die 2 uur steeds herhaald. Dus het maakt niet zoveel uit hoe laat je gaat kijken.
Druk om het geluid te kunnen horen op de knop van het luidsprekertje, rechtsonder in beeld.

Demonstraties:

- vrijdag 28 mei 14.00 - 16.00 uur en 21.00 - 23.00 uur: Geslaagd kaart
Binnenkort krijgen weer veel examen kandidaten de uitslag van hun examens. Tijdens deze demonstratie maak ik een kaart voor een geslaagde.

- zaterdag 29 mei 10.00 - 12.00 uur: Silhouette stempelen
Tijdens deze demonstratie laat ik zien hoe je een mooie achtergrond maakt bij de silhouette stempels. Ik laat o.a. zien hoe je een maan maakt.

- zaterdag 29 mei 17.00 - 19.00 uur: Bullet journaling
Ik laat je zien hoe mijn bullet journaling tools werken.

- zondag 30 mei 10.00 - 12.00 uur: Vaderdag kado-envelop maken
Met deze demonstratie kunnen je kinderen zelf mee doen. Het patroon kun je vanaf vrijdag middag vinden in onze digitale stand. Verder heb je 2 vel papier op A4 formaat nodig, met 2 verschillende dessins. (Als je de kado-envelop voor je vader maakt, kies dan voor een stoer dessin. Effen papier kan ook.) Verder heb je nog een schaar, plakband, lijm en foamblokjes nodig.

- zondag 30 mei 17.00 - 19.00 uur: Nieuwe producten Marianne Design
Vrijdag 28 mei komen de nieuwe producten van Marianne Design binnen. Tijdens deze demonstratie ga ik daarmee aan de slag.

Kom je kijken naar de demonstraties?

Mijn workshop met de transparante kaarten is op vrijdag 28 mei om 18.35 - 19.35 uur. Daarover lees je in dit blogbericht meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten