dinsdag 27 september 2016

Funny Annayi met zeehondje gehaakt


Misschien heb je wel gezien dat er vorige week 3 nieuwe funny pakketten bij ons zijn binnen gekomen. Funny Witchy (een heks met een kat), Funny Snowy (een set van 2 Funnies met een sneeuwpopje) en Funny Annayi (een eskimo met een zeehondje).
Die laatste had ik mee op vakantie. De pakketten zijn zo compleet, dat ik alleen nog een haaknaald, een schaartje en een naald in mijn koffer hoefde te stoppen.
En elke avond als de kinderen in bed lagen, haakte ik een stukje. Toen ik thuis kwam, hoefde ik alleen nog maar het zeehondje af te maken.

Wil je deze Funny in het echt zien? Ze gaat dit weekend mee naar het CreaWeekend in Hardenberg. Daarna is ze in onze winkel te bewonderen.

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk Marjoleine, aahhh en dat zeehondje is zo schattig. Een lief stelletje bij elkaar.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen