zaterdag 3 september 2016

2 kaarten met een boompje en het nieuwe paperbloc



Vandaag is de laatste dag van de Knotsgekke Kaartendagen.
In dit blogbericht laat ik weer een paar kaarten zien, die we ook in onze stand hebben hangen. Wederom met mijn nieuwe paperbloc.

Dit keer gebruikte ik de paper patch stans van het boompje van Leane Creatief.
Deze stans verdeeld het boompje in verschillende vlakken. In de verpakking zit ook een stans van een boompje dat ietsjes groter is. Daar plak je alle lossen onderdelen op, zodat je een boompje met verschillende gekleurde vlakken krijgt.
Het strikje is ook uitgestanst. Het stansje zit bij de stans van de krans (ook van Leane).





Gebruikte materialen:
- Marjoleine's huisjes
- stansen: paper patch boompje, kerstkrans (voor het strikje)
- embossingfolder met vlinders
- Papicolor karton: hagelwit (30) en mosterdgeel (48)
- vlinderstans

Op zaterdag 10 september geef ik een demonstratie in onze winkel met dit nieuwe paperbloc.

1 opmerking:

  1. Erg leuke stans en mooie kaartjes! Mijn moeder heeft het nieuwe papier en de boomstans ook gekocht op de Knotsgekke Kaartendagen, dus binnenkort maar eens bij haar gaan knutselen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen