zondag 11 september 2016

7 kaarten met de nieuwe papierlijn Frozen Forest


Gisteren zat ik te demonstreren met mijn nieuwe grijsgroene paperbloc.
Als je 's morgens bent wezen kijken, heb je misschien wel gezien dat er een tafel leeg was. Rond lunchtijd werd er namelijk een pakketje bezorgd met daarin allerlei nieuwe producten. En die hebben we daar later neergelegd.
Studio Light heeft een prachtige nieuwe papierlijn op de markt gebracht. Het heet Frozen Forest en bestaat uit stansvellen, paperblocs, achtergrondpapier, stempels en stansen. En die serie combineert ook heel goed met de dessins uit mijn nieuwe paperbloc.
's Middags ben ik dan ook aan de slag gegaan met deze nieuwe producten en ik maakte deze kaarten.





Bij de kaart hierboven gebruikte ik een stans uit deze Frozen Forest serie.
Het vel met de ovalen past er precies achter.


Deze kaarten zijn gemaakt met Project Life kaartjes uit deze serie.





Ik gebruikte o.a.:
- Marjoleine's paperbloc
- 3D stansvel
- achtergrond papier met sterretjes
- stansvel met ovalen plaatjes
- project life cards
- stans met ijskristallen
- koord

De hele papierlijn Frozen Forest zie je hier in onze webwinkel.

De volgende demonstratie is op zondag 18 september van 12.00-16.00 uur in onze winkel. Ik ga dan handletteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten