zondag 4 september 2016

2 kaarten met een winters landschap en het nieuwe paperbloc



Inmiddels zijn de Knotsgekke Kaartendagen achter de rug. Maar ik heb nog wel wat voorbeelden om aan jullie te laten zien. Wederom met mijn nieuwe paperbloc.

Eerder deze week zag je al de kaarten met een winters landschapje, die we tijdens de aanschuifworkshop in de winkel maakten. Vandaag laat ik de kaarten zien, die ik eerder maakte en die ter inspiratie dienden voor de kaarten van de aanschuifworkshop.

Het landschap is gestanst. Ook de tekst is gestanst. Deze tekst zit in dezelfde set als het landschap.





Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine's huisjes
- stans landschap en tekst
- easy connect tape
- zwart / wit koord

Op zaterdag 10 september geef ik een demonstratie in onze winkel met dit paperbloc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten