vrijdag 2 september 2016

3 kaarten met panda's en het nieuwe paperbloc


Ook vandaag laat ik weer kaarten zien, waarbij ik mijn nieuwe paperbloc heb gebruikt.
Deze keer zijn ze gecombineerd met de stans van de panda en mixed media stempels. Beide zijn van Marianne Design.

De vlekken op de kaart zijn gestempeld met de mixed media stempels. Laat het goed drogen voor je verder gaat, want het papier is glad.







Het vlaggetje op deze kaart heb ik zelf geknipt. De stok is een smal strookje karton met daarbovenop een knopje. Dat knopje is gemaakt met de stans van de ogen van de panda.


Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine's huisjes
- panda stans
- mixed media stempels: deze en deze
- easy connect tape
- zwart / wit koord

Wil je de kaarten in het echt bekijken, kom dan naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Daar staan we nog t/m zaterdag 3 september.
Daarna zijn de kaarten te zien in onze winkel of in onze stand op de andere beurzen waar we staan.
Op zaterdag 10 september geef ik een demonstratie in onze winkel met dit paperbloc.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Marjoleine!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze kaarten zijn helemaal te gek!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze kaarten zijn helemaal te gek!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enkele september stempels net gekocht van MD. Wat heb jij er geweldige kaarten mee gemaakt. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marjoleine,
    Ik heb de kaarten bewonderd op de beurs, Ze zijn heel erg leuk. De panda had ik al en ik heb gelijk je nieuwe blok papier erbij gekocht. Ik ga er ook zeker mee aan de slag.
    Dank je wel voor de mooie voorbeeldjes.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen