vrijdag 14 april 2023

Kaarten met stempels van een percolator en van een koffiemok


Gisteren liet ik kaarten met paddestoelen huisjes zien, die ik maakte met nieuwe stempels van Carla Kamphuis.
Vandaag laat ik je kaarten zien met een andere nieuwe stempel set van Carla. Die met het percolator huisje. Daarbij zit ook een stempel van een koffiemok. Daarvan kun je er meerdere stempelen, zodat je een hele stapel krijgt.

Hoe ik de tafereeltjes stempelde, zie je in dit filmpje, dat ik op YouTube zette. En hoe ik de afbeeldingen kleurde, zie je in dit filmpje.

Met die afdrukken maakte ik de kaarten, die je in dit blogbericht ziet.

Wil je de kaarten in het echt zien, kom dan naar het KreaDoe Lentefestival. Dat begint vandaag en is t/m zondag 16 april in de Jaarbeurs in Utrecht.


De kaart hierboven is 14,8 x 14,8 cm.


De kaart hierboven is 13,5 x 14,8 cm.


De kaart hierboven is 10,5 x 14,8 cm.


De kaart hierboven is 14,8 x 14,8 cm.

Bij deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stempel percolator
- aquarel karton
- Marjoleine stippen kaarten: groen, lichtblauw en okergeel
- Marjoleine stippenvellen: okergeel
- Marjoleine tekst vellen: groen
- kraftkarton
-
Ecoline brushpennen: gele oker (227), bronsgroen (657), hemelsblauw (551), donker sepia (440) en zwart (700)
- zwart/wit koord
- sleuteltje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten