donderdag 13 april 2023

Gestempelde kaarten met paddestoelen huisjes


Er zijn nieuwe stempels van Carla Kamphuis. Stempels van fantasiehuisjes.
Vandaag laat ik je 2 kaarten zien met stempelafdrukken van paddestoelen huisjes.
En de komende dagen laat ik je ook nog kaarten zien met de andere 2 stempel sets.

In dit filmpje
op YouTube kun je zien hoe ik één van de afbeeldingen stempelde en inkleurde. Daarna maakte ik er de kaarten mee, die je in dit blogbericht ziet.

Wil je de kaarten in het echt zien, kom dan naar het KreaDoe Lentefestival. Dat is van vrijdag 14 t/m zondag 16 april in de Jaarbeurs in Utrecht.


De kaart hierboven is 10,5 x 10,5 cm.


De kaart hierboven is 14,8 x 14,8 cm.

Bij deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stempel paddestoelenhuisje
- aquarel karton
- groene Marjoleine stippen kaarten
- groene Marjoleine vellen
- Ecoline brushpennen: scharlaken (334), donker oranje (237), gele oker (227), bronsgroen (657), hemelsblauw (551) en donker sepia (440)
- zwart/wit koord
- sleuteltje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten