donderdag 6 april 2023

Gestempelde kaarten met koala en panda (instagram live van 5 april)


Gisteravond was ik live op Instagram. Tijdens deze live versierde ik 2 kaarten, waarvan ik de achtergrondjes al eerder stempelde. Op de ene kwam een koala. Op de andere een pandabeer.

Je kunt de live terug kijken op Instagram en op YouTube.



Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stempel koala en panda
- stempel bladeren
- stempel vlinders

- stempelinkt: coffee
kraft karton
wit aquarelkarton
witte gelpen
Ecoline brushpennen: zwart (700), gele oker (227), bronsgroen (657), hemelsblauw (551) en magenta (337) en donker sepia (440)
- blauw tekstvel

Volgende week ben ik niet live. Dan ben ik druk met het KreaDoe Lentefestival.
De week daarna ben ik wel live. Ik ben dan live op donderdag 20 april om 20.00 uur.

1 opmerking: