woensdag 19 april 2023

Kaarten geïnspireerd op de kaarten van de KreaDoe workshop

 
Tijdens het KreaDoe Lentefestival deden we een workshop waarbij we vaasjes stempelden en daarbij achtergronden sjabloneerden.
Ik liet al eerder wat voorbeelden zien.

Vandaag laat ik er nog een paar zien, die mam tijdens het Lentefestival maakte. Bij sommige kaarten gebruikte mam ook nog de stans met 'liefs', daarvan had ik er namelijk een paar uitgestanst tijdens mijn demonstratie.





Mam gebruikte voor deze kaarten de stempel van de vazen en de stempel van een takje. Deze stempels waren tijdens de beurs op gegaan, maar ze zijn weer binnen.
Ze stempelde met sepia, coffee en cobalt archival inkt. Met die cobalt kleur sjabloneerde ze de achtergrond met een rond sjabloon.
Mam kleurde de afbeeldingen in met ecoline brushpennen: donker sepia (440), sepia (416) en indigo (533).
Verder gebruikte ze mijn kaarten (blue dot 5), stippenpapier (light brown, brown en dark brown) en tekststroken (blauw).
De tekst 'liefs' is gestanst uit Papicolor karton (marineblauw (969), babyblauw (956) en vanille (963) en uit kraft karton.
De bruine strik is gemaakt met bruin haakkatoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten