woensdag 8 juni 2022

Nieuwe data cursus 'slimline kaarten maken'


Onlangs gaf ik weer eens een cursus. De cursus 'slimline kaarten maken'.
Het was lang geleden, dat ik een cursus in mijn cursusruimte gaf.
Maar het was weer heel gezellig en er zijn weer een heleboel prachtige kaarten gemaakt!

Deze cursus zat snel vol.
Maar ik heb nog een paar extra data gepland voor de cursus 'slimline kaarten maken'.

 
Dus als je nog graag deze cursus wilt volgen, dan kan dat op:
- dinsdag 28 juni 19.30-21.30 uur
- zaterdag 2 juli 13.30-15.30 uur
- dinsdag 5 juli 13.30-15.30 uur

De kosten zijn € 22,50.
De cursus wordt gegeven in mijn cursusruimte in Abbekerk.
Je kunt via de webwinkel boeken.

Ik werk met kleinere groepen, dan voorheen.
Wacht dus niet te lang met reserveren, want de cursussen zitten daardoor eerder vol.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten